Heroes And Heroines

Först å främst; Grattis på namnstagen i efterskott syster.
Du fick inget fint kollage på bdb eller så utan bara 1 bild. <3

Så nu kan vi konstentrera oss på annat..

Jag brukar tycka om att fiska..
Man måste vara listig, tyst och smyga.
men nu tycker jag inte om det längre.
Min gräns är passerad och jag vill bara ställa mej upp och gapa ut allt.
Men nej allt ska vara så jävla kompliserat så det går ju inte...
ush, alltid kompliserat. det spelar fan ingen roll!
Du gör mej så glad, Så in i hälvete!

Och vad händer i heljen?
Nej jag vet inte, Mys på lördag hoppas jag men fredag då?
Jag vill ha stooor röjj :D Men då är ju bara problemet att det inte finns ngt.
Och vi har bränt stället att ha röjj på. *suck* jag blir så trött på detta!
Härligt det hade vart att vara dyngrak.
- För det är ju så jävla tråkigt i skithålan borås ändå! ush..

Heroes and heroines;
Mamma; Bara för att du finns och älskar mig i alla lägen.
Marina; Älskade Älskade Syster. Obeskrivligt.
Sanna; Alltid min Doriis. Även om vi tappat kontakt lite så är det det som finns längst inne som räknas.
Bea; Du gör mej glad lilla gumman :) Du är våran underbara & älskade maskot!
Alex; Vi har varit vänner ett bra tag nu, så du betyder mycket för mej. haha du kan alltid få en att skratta!
Pearcy; Underbar & Delisiuse person! Skrattar jämt åt dina komentarer. Alanya 07 <3
Andra vänner;
Om ni betyder något så vet ni det. <3
Eftersom jag inte har tid
att skriva ner varenda person så får resten stå på andra vänner.

Ibland slår det mej hur viktiga vänner är..
Men jag kan inte beskriva det. Fast utan er så skulle jag inte klara mej.

Och så detta jävla problemet med mitt hår.
Vad i hälvete ska jag göra med det?
Blont hade jag tänkt igen. Men just nu är det så sletet så det pulveriseras.
och hell no att jag tillåter att det blir som förra gången.
Men har jag igentligen något val? Jag står inte ut me min nuvarande hårfärg.
Jag hatar brunt hår. Så vi får väll se.

Nej nu ska ja dra. Pusselipuss å tjingeling

Kommentarer
Postat av: Pöööööörsy

För jävelen vivsan .. här ska de inte färgas nåt mer är de nån som vet är de la för fan vi :D Biglove

2007-11-22 @ 23:14:39
URL: http://peeeerc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0