I see angels burning, falling down in ruins

Såja godmorgon allihopp.
Är hemma idag igen ^^ soft.

Hade tänkt att gå å lägga mej om en stund igen,
Har ju en ny sovarkompis nu! nyaste Harry "glasögonorm" Potter.
hihi förbaskat mycket mord i den. Jag har bara läst 1/4 av boken typ och jag tycker att alla dör.
Det blev nästan en liten tår i ögat när Monsterögat Moody dog och George blev av med ena örat.
Tror att det va George ialf, Kan lika väl ha varit Fred. men men, vem bryr sej.

Så Idag ska ja upp till musiklagret.
Måste köpa en ny förstärkarsladd och massor av plektrum.
Eftersom jag självklart använder små och genomskinliga plektrum
så tappar jag ju självklart bort dom stup i kvarten. hihi irriterande som fan.
Och jag är ju självklart så lat att jag inte orkar åka ända upp till musiklagret bara för det.
Men men, man får väll passa på medans man ändå är där.

Jag skulle värkligen behöva en ny gitarr också. Eller snarare sakt jag vill ha en ny.
Igentligen är det väll inget stort fel på min nuvarande. men det skulle ändå vara gött.

Annars ska jag väll bara shoppa lite allmänt me mammas lön ;) hihi
Behöver ta en sväng förbi naturapoteket också. Nya järntabletter behövs.
Och så snackade Ida om några tabletter till håret. Känner att jag måste börja testa på grejer för mitt hår.
Visst jag äger väll hårinpackningar och sånna saker men ändå.
Det känns lite som att man måste ta hand om "själen" också.
Jag menar.. Om inte du mår bra, då gör oftast inte din kropp det heller.
Så varför skulle det vara annorlunda för hår?


Aja, Det blir säkert bra. Så nu ska jag ta å krypa ner under ett varmt tecke igen å så skriver jag kanske senare.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0