Känslor som krånglar

You tell me that you need me, Then you go and cut me down
Ärligt talat? Precis så som jag känner.

Allt är så jävla förvirrande just nu och jag vet inte vad jag känner inför något alls.
Helst av allt så skulle jag villja gå å lägga mej och bara sova bort en vecka, en månad eller ett år.
För ärligt talat så orkar jag inte mer, jag vill ingenting igentligen. Bara sova.
Men det tillåter ju inte ni. Ni får mej att kämpa vidare och hålla huvudet över vattnet.
Jag älskar er verkligen för det. Bara för er skulle jag kunna gå igenom eld och vatten.
Ni vet vilka ni är & jag hoppas verkligen att ni vet vad ni betyder för mej.
För jag kan inte förklara det. Jag har alltid tyckt att det låter så töntigt och aldrig riktig förstått inerbörden av
"jag kan inte beskriva vad jag tycker osv." Men nu förstår jag in i minsta detalj.
För jag kan skriva 100sidor om vad jag känner för er, men aldrig riktigt få fram det jag menar endå.

Jag känner också att jag inte riktigt kan beskriva hur jag mår just nu. Och på det viset låter ni mej va.
Jag får lösrykta komentarer som "du värkar så deprimerad, har det hänt ngt?" och liknande.
Men ni vet hur ni ska göra,
Ni påpekar men låter mej spela min musik på högsta och sen komma till er när jag är redo.
Jag får vara där jag trivs som bäst för tillfället (om man räknar bort med er.)
Ni tjötar inte, gnäller inte, ni bara finns där.
Jag vet att om det är något så är det bara att lyfta luren och ni finns.
Jag älskar er, jag älskar er! förstår ni? för ni vet att älska är ett starkt ord för mej..

Ni vet att jag finns lika mycket för er. Att om det är något, stort eller litet!
(visserligen så anser jag att det som kanske är litet för mej kan va lika stort som hela världen för dej)


Nej jag orkar inte skriva mer. Tjingeling


Syster, Vad skulle jag vara utan dej?


Det ända roliga idag;
Jonas; Vi har prov imorgon.
Carro; I vad då?
Jonas; Hälsopedagogik..
Jag; Vad handlar det om då?
Jonas; Jag vet inte!
Jag; Plus att vi har en inlämning imorgon!!! och vi har haft typ 2,5 månader på oss att göra den
å vem tror ni börjar idag? jo, jag....
Jonas; Den ska inte va inne förens på fredag.
Jag; Gött, då kan jag börja imorgon me den.
Carro; Den ska visst va inne imorgon!
Jag; Fan!
Jonas; nej den ska va inne på fredag!
Carro; Nej han sa till mej att den ska va inne imorgon!!!!!!!
Jonas; Vi har inte enns svenska imorgon..
Carro; Neheee.
Madde; Fan vilken seriös klass ni är...

Kommentarer
Postat av: Doriiiiis

Duktiiiig du är !!!!!! IM SO FUCKING PROUD!!.. Lella skorstenen har slutat.. ge mig ngt bra tips, help me att sluta oxåå... babylove, jag ringer dig imorrn.. One way ore another.. your sincerly Doriis

2007-11-07 @ 22:55:30
URL: http://www.saannalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0