Like a phoenix rising..

"Wings on fire, tearing in to the night
And we'll fly away" <3



Idag har jag vart på ett förjävligt humör i skolan igen. Men det bästa var ju att Carro & Majs nästan va lika taggade :D
Majs lärare till henne; Kom jag vill prata mej dej..
Vivi; ja jag kommer!!! *klamp klamp*
haha va vi skratta. eller "är du törstig? nej då kissar jag bara på mej.. Men sätt dej på golvet då? * ASG*
Eller Anita då? hahahahah nej men som sakt så va det längesen vi hade så kul i skolan.

Och så har man vart på bio idag igen. Stardust. Mysig film.
Jag tyckte att hennes repliker va så gulliga till honom.. ^^
Men överlag va filmen ganska bra. trevligt sällskap också.

Jag måste ju vara den klumpigaste och osmartaste personen som finns ( Nej majs. Du är inte inräknad :P )
Först så spiller jag ut ett helt glas cola över hela mitt tangentbord. och vad gör jag sen när jag ska torka upp de? Jo men då doppar jag hela tangentbordet i en stor pöl cola som ligger på mitt skrivbord. ARGH säger jag bara!

Annars har det inte hänt så mycket faktist. så vi får väll ta å skriva om lite andra saker då :P
Majs; Den underbaraste flickan på jorden. Vad fan skulle jag ha gjort utan dej?
"Trough love and pain. Together we make it all"
TsT Crew; Ja man kan väll säga att vi är lite splittrade på utsidan å så. Men där inne så kommer vi aaaaaldrig splittras, det vet vi. Jag älskar er tjejer. *sjunger* As we go on, we remember. all the time we, had together. As your life change, come whatever. We will still be, friends forever. nanana - nanananana - nanana - nanananana
D; Det finns inget att säga. Vi tar det som det kommer. alltid vänner ialf
Onämda; Jag glömmer aldrig. Betyder ni så finns ni, nämnda eller inte.

En sak som folk inte värkar fatta om mej är att jag alltid vet mer än vad jag lossas om. Jag döljer det inte direkt bara det att jag får så mkt "information" av alla, jag lägger näsan i blöt överallt och har nästan alltid ett finger med i spelen. Jag är så trött på att höra att jag är falsk å inte vet ett skit. Men det gör jag sörrö! även om jag inte lossas om de. Jag tycker att det är så mkt roligare på det sättet, folk kan göra bort sej totalt då. Plus att folk litar på att jag inte ska säga saker som dom har sakt till mej, då kan jag ju inte avslöjja de. hihi aja, jag bryr mej inte igentligen om vad folk säger om mej/till mej. Det är bara det att det blir lite tjötigt efter ett tag ;D

Jag är trött och vill sova! så tjingeling..

Dagens Plus; Bio med tillhörande mys & Små röjjet i skolan.
Dagens Minus;
Lärarjävlar som är sånna jävla besservissar så att det inte finns! (eller ska vi säga haggor majs? haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0