Sålänge musiken är tillräkligt hög..

.. Så hör vi inte hur hela världen rasar samman.

Jag trodde verkligen
att man lärde sej utav sina misstag..
men inte lilla vivi nej.

Jag brukar ha övertaget genom att aldrig visa mina riktiga känslor.
ja jag är en falsk person, och?
Men när jag för en gångs skull visar mina riktiga känslor så stampas dom på.
ush å fy. Jag borde lära mej av hur jag behandlar folk.
men nej, jag är ju dum i huvudet och ska såklart såra mej själv.

Haha ny kula? vafan inbillade jag mej själv?
det är ju patetiskt.. Vi vet ju allihop att jag är en ensamvarg igentligen.
Innerst inne och dom 2 grejerna jag trivs bäst med är Min gitarr & Mitt röjjeri.
Den enda personen som jag trivs med är Syster (och TsT som jag aldrig träffar)
punkt slut. fan.. man kan ju iallafall lossas att det är så.
För ibland mår man bäst av att inbilla sej saker som inte är sanna.

Och så är jag trött på att höra att jag är sur hela tiden.
ursäkta att jag har känslor och inte tycker om att le när jag är ledsen.
iofs, vems fel är det? jo mitt. Varför gör det alltid så jävla ont för.


Aja, onödig tid. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0