Unchains the night

1. Du påstår att man måste vara en bitch för att klara sej, Jag tror inte att du vet hur rätt du har.
Men du påstår också att du är en bitch. Lilla gumman, jag tror inte ens att du förstår innebörden av ordet Bitch.
Det räcker inte att bara vara bitch du måste tänka som en också. Man måste vara smart.
Vilket allt pekar åt det hållet att du inte är det för tillfället.

Men vad vet jag? Du kanske är en sån stor bitch att du kan spela och va falsk på ett sätt som inte ens jag genomskådar. Väldigt duktig är du isåfall. Men aaa, så är nog inte fallet va! "Cuz im the biatch noooow"


Olle (vår gamla rektor); Hur går det på tullen för er nu?
*låååååång tystnad*
Jag; ööh, vi går inte på tullen. Vi går på Almås, andra året.
Olle blir helt stum å generad & Jag asgarvar.


2. En sak ska du ha väldigt klart för dej. Jag bryr mej inte om vad du gör, Vad du säger eller vad fan du håller på med. eller vem för den delen heller..
Det enda jag vill är att du ska vara uppriktig mot mej. Jag är uppriktig mot dej till 99% (vilket jag inte är ofta, endast Majs är med om det.) Gå inte bakom min rygg, ljug inte för mej och inga jävla bortförklaringar. För då börjar vi om på ruta 1. Och högre än så kommer det aldrig bli isåfall. Vilket jag inte vill.
Jag trivs att vara vän med dej, Jag trivs väldigt bra i ditt sällskap faktist.


Tjingeling, orkar inte tänka mer.

Kommentarer
Postat av: Doris

Olle kan ta sig i röööööööva :P han borde gå tullen, el ngt ;) puss

2007-11-10 @ 04:51:31
URL: http://www.saannalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0