When Im walking beside him...

... People tell me Im lucky .
Yes I know Im a lucky girl.  <3


Så idag är det söndag.. Sista dagen på helgen. ush
Jag har varit sååå trött hela veckan.
jag kan verkligen inte ha vart rolig att ungås me, ne ush. Jag har bara vart på pissigt humör.
Men men, imorgon är det ny vecka & då börjar man om.

Ska till skolan en stund imorgon också, gött att vi inte har apu på måndagar.
Hade det inte vart så att jag va tvungen att gå dit å fixa lite saker så hade jag tatt lite ledigt.
Funderar på att göra det dom kommande måndagarna ^^ Soft

Och annars då? allt är fortfarande upp & ner tror jag.
Ärligt talat så vet jag inte vem det är som inte säger som det är.
(ljuga va ett för starkt ord, dom vrider lite å förklarar bort sej bara)
Men man får väll hoppas på det bästa. Eller blir det det värsta?
hmm.. Fortfarande lika kompliserat märker jag. haha
Jaja, jag har iallafall ändrats som person väldigt mkt,
eller har jag? Vad gör jag då isåfall här?


Ibland blir allt bara för mkt, som tex nu. Jag är för trött för sånt här.
Tjingeling


Bara för att Göran är så jävla cool.
http://youtube.com/watch?v=_z2MiTW4jY0&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0