You cant think of dying..

.. When the bottles your best friend. and now its!

Nej Marina, you are my heroin!
Älskade syster, utan dej? ingenting..

Hihi imorses så tog jag fel buss så att jag kom försent till min Apu.
Jag såg inte att det va 44:an som jag hoppade på hemifrån, va allt för upptagen med att prata me Bea.
Så jag satt kvar på bussen när alla gick av i god tro på att det va 9:an som jag satt på. Bara det att den stanna på andra sidan busstorget men det tänkte väll inte jag så mycket på. Haha!
Det värsta va väll att jag inte reagerade på att den åkte åt helt fel håll heller utan det kommer jag på när jag är vid resecentrum. haha det va bara att hoppa av bussjäveln å gå tillbaka till busstorget.
Jag asgarva för mej själv åt min egen dumhet. Jag måste verkligen ha varit trött a la hälvete.
Annars har det inte hänt så mkt denna dagen. Apu sen har jag solat bara.


Så nu sitter man här me nymålade naglar & ont i magen. Lixom en sugande känsla.
(försöker skriva så att naglarna inte blir förstörda men det går inge vidare)
ush, jag tycker inte alls om sånna här saker. Jag blir bara så jävla nervös.
Bäst är det ju att inte tänka på det. men hur lätt är det? fan..

Det Brukar inte finnas några bra dagar, Bara bättre.
Men brevid dej är dom obeskrivliga.
Jag måste aldrig säga något för det syns i mina ögon.

Jag uppdaterar kanske senare.
Tjingeling å Pusselipuss
Btw; Ingen rökning på över 3veckor nu. Duktiga vivi :)

He fuckin' hates me
Trust
He fuckin' hates me
La-la-la love
I tried too hard and he tore my feelings
like I had none and ripped them away



Kommentarer
Postat av: Doriis

Duktig du är... pusspusspusspusspusspyuss

2007-11-22 @ 00:52:16
URL: http://saannalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0