You tell me that you need me..

.. then you break my heart.
- eller ngt sånt. Någon som vet vad låten heter?
Jag har fått hjärnsläpp och kommer inte ens ihåg melodin..


Gårdagen var rätt okej faktist, trevligt folk å full va man. ARGH im a pirate!
Lite misslyckat ändå för vissa "insidenter" som vi så finkänsligt kallar dom.
äsh det kunde vart mer röjj men bättre lycka nästa gång. vilket enligt Majs är om 1 vecka..
suck, att den sötnosen aldrig lär sej ;) hihi

På tal om att lära sej.. varför lär jag mej aldrig samma jävla läxa?
neduu, jag vet inte. Men det värkar ju vara så vettigt och bra.
Äsh vi får se hur det går med den saken, jag menar vad är det värsta som kan hända?
att jag faller längst ner i brunnen och har ett hälvete att ta mej upp igen?
been there, done that!
så bry? Jag klarade det en gång så det går en gång till..
Visst det är jobbigt & kämpigt som fan. Men ibland är det värt att chansa & kämpa. så de så!
En gång sa en av mina lovely girls till mig att inte våga chansa är som att inte våga leva.
Och hon har så jävla rätt!
Men ibland får jag för mej att mitt liv bara går ut på chansningar & tillfälligheter,
Men isåfall är jag rätt skillad på att chansa rätt. Hoppas jag gör rätt val igen då.

Äsh nu orkar jag inte dividera mera,
så jag ska sätta mej lite på lovely Travian & sen plocka upp gitarren ^^

Tjingeling Folks.


When lights go down, I see no reason
For you to cry. We've been through this before
In every time, in every season,
God knows I've tried

So please don't ask for more.
// Europe - Carrie


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0