Zombie

Idag har 2 saker slått mej..

Det första är hur man påverkas av andra runt omkring en..
Jag har aldrig trott att man gör det så mkt som man gör, Som exempelvis min mamma
Min mamma älskar kött.. Hon älskar hamburgare, men hon kan knappt äta det nuförtiden.
Och varför det tror ni? Jo hon skyller allt på mig. Jag äter ju inte kött.
Men jag säger som så: Att inte äta kött är mitt val. Jag bryr mej inte ifall andra gör de.
Men hon är inte sugen på det och så. hamburgare tycker hon inte om.
Konstigt att det kan bli så. Och likadant är det nog me andra saker åxå tror ja...


Men Det andra är att jag satt och tänkte tillbaka lite på hur jävla dött allt är nu för tiden.
Inget röjj & Alla håller sej bara inne. Jävla Zombies...

Okej jag orkar inte prata om sånt här nu, det intresserar mig inte för tillfället.
Utan jag vill prata känslor nu. så;

Jag vet inte vad jag känner. Jag vill kunna lite på folk.
Men det är så jävla svårt att lita på någon när den personen har svikit en förut..
Ush, det är förvirrande. Igentligen ska man ju bara starta på ny kula.
Men riskerar man inte då att bli sårad igen? Iofs så sårar jag mej själv hur jag ännu gör nu.
Men orkar man värkligen kanske gå igenom samma jävla skit igen?
En hel sommar och en halv höst va mitt liv upp å ner..
Det va jätte jobbigt, man visste varken var, när å hur. Alkoholen va min ända vän då.

Varför har jag en dålig vana att alltid sätta mej själv i jobbiga sittser? och absolut när du är inblandad.
jaja man får försöka göra det bästa av sittuationen. För jag tycker om att umgås me dej.
okej jag ljög.. Jag tycker om dej. Så ny kula blire.

Nej nu ska jag ta en lång & varm dusch och sen pallra mej iväg till Alex.
Gitarrhero vettö :D hihi Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0