En kall regnig Söndag kväll..

Nu har man skaffat en sån här grej också..
Men vi tar å skippar presentationen tills vidare & börjar mitt i som vanligt.

-Gillar nämnligen inte att börja från början


Denna heljen skulle igentligen ha varit en stockholm helj, men så blev det såklart inte.
fruktansvärt arg var jag på allt å alla men va duktig å försökte att inte visa det,
tror faktist att jag lyckades väldigt bra även om jag gick omkring men en känsla av att jag bara ville skjuta *censur* av dom jävlarna ;)

Eftersom det inte blev något av älskade stockholm på fredagen så planerade jag att dra en sväng till hestra på rockkväll. Men nej, så blev det inte heller.
- Alex har nog rätt när han säger att jag är kass på att planera, haha ;D

Det blev Göteborg tillslut. Jag, Alexander & Rickard gick först å käka kinamat och sen gick vi på bio, Råttatouille.
Tyckte nog inte att den var så överdrivet bra ändå, men det kanske beror på att jag inte kunde konsentrera mej utan satt å hade jätte ont i fötterna istället.
Lite onödigt att åka till Gbg för det men det kändes rätt gött å komma bort från borås ett tag iallafall.


Lördagen var det bara soft..
Gården en sväng, sen hem till Alex och sen hem till mej. 


Idag har jag en känsla av mys.
Det är söndag, småblåsigt / småregningt och kallt ute.
Urgött faktist, känns som att man bara vill krypa ner under ett täcket och bara ligga där i värmen.
Men inget går forfarande upp mot sommaren. även om jag faktist saknar den mindre nu än förut. 
Kanske för att jag känner att jag lever rätt bra i mitt  (nu för tillfället) softa liv.


Aja, nog med tjöt för idag, Tjingeling


Ps, Alex är bäst.
nöjd? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0