My heart are screaming out your name

Ännu en dag som jag inte har glömt bort denna här skiten.. 4-0 till mej ^^

Och dagen idag har vart lite mer innehållsrik än förra, fast ändå inte...
Men fullt upp har det ialf varit. Knalleland, bakning, bil grejning, Hårfärgning Osv.
Tiden har gått snabbt som bara den. Men så har man ju haft trevligt sällskap hela dagen också.
Allt Från Mammsi till Syster till Vänner. Mysigt ^^
Och fått tillbaka sin mobil har man fått också, stoort plus.
Ush jag vill inte sova snart men man måste ju.. jävla jobb!

3dje dagen som jag inte har rökt på, yeah det går framåt.
iofs så skulle det vara jävligt gött med en liten ciggeluring. men nej, inget rökande här inte.
Jag har kommit på att man har så mycket tid över om man inte dricker eller röker.
Och just nu är jag öken på båda sätten.. Fast till heljen tycker jag att någon får fixa ett sjuhärdans röjj till mej.

aja, får väll ta å slagga nu..
jävla jobb jag vill parta, det är ju helloween och allt.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0