Fredag eftermiddag 18/4

Hey

Fick reda på idag att jag troligtvis får vg i religion,
Och att jag efter onsdag får utnyttja tiden på svenskan hur jag vill = ledigt.
Eftersom jag är klar med allt så kan jag med gott samvete ta ledigt.
Ska bara redovisa på tisdag och göra nationella på onsdag.


http://youtube.com/watch?v=RRqIuqYx7Bo
Gluggas är ju lätt mannen.


Idag blev Emmy så jävla ägd.
Vi stog framme vid tavlan i klassrummet och läste om dom kommande sex veckorna i svenskan.
Jag; Ska jag göra om provet?
Emmy; *asg* Ja! det va ju bara typ 4st som fick godkänt i klassen! hahahhahaha
Läraren; Nej du fick godkänt vivi.
Jag; HAHA EMMY!

Hon gick inte ens G själv.
Hon som va så kaxig ;)

Nu ska ja fortsätta städa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0