Fredag morgon 11/4

God morgon.
Idag är en sån här dag som man verkligen bara vill fortsätta sova på.
Vill inte gå upp! Fast isåfall blir det en jävla rolig dag i skolan, ialf om J också känner så!
Är så jävla trött. Ännu en natt som jag inte kunde sova på.
Vid 11 typ gav jag upp och slängde mig i softan. kollade lite tv. sen somna jag,
men vaknade när min telefon ringde och efter det hade jag lite svårt att sova.
Vaknade och somnade allt om varanat.

Nationella i skolan idag.
så måste ju verkligen gå också.

Aja, Idag är det iallafall fredag.
Imorgon är det Parteeeeeey!
Fast idag är det plugg, plugg och ännu mer plugg.

Ne nu är klockan nästan sju.
Måste upp, ta på mej en keps och sen gå till skolan.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0