Fredag morgon 18/4

Godmorgon

Hade lite svårt att sova inatt. hade sånna jävla marddrömmar.
Varje gång jag vaknade försökte jag att inte somma igen men det va ju lönlöst,
För så jävla trött som jag va så somnade jag innom en tio minuters marginal.
Drömmen återkom hela tiden..

Den fick mej faktiskt att inse vad jag har och hur jag har det.
Tror att jag vet vad jag ska göra med de nu.
Jag vet nog vad jag måste göra.

Det gör fortfarande ont i hjärtat och jag känner mig fortfarande lipfärdig sen drömmarna.

Mitt i allt så drömmde jag att jag låg i min säng, den var formad som en kub av vatten.
Där bodde en haj och min hund lady. haha
Det som flöt på var bara två tunna madrasser (sådana som man har mellan lakan och den tjocka madrassen).

Och sen efter det lilla så återkom den andra drömmen igen.
Men nog om de nu..

Igår blev lyckokakorna lite sådär.
första hjärnen blev misslyckade, andra blev bra och sista blev katastrof.
Haha jaja, det va första gången så det gör inget.
Nårga blev det iallafall :)



Jag känner inte alls för att gå till skolan idag.
Det är så fint väder igen.
Men man måste ju, skulle faktiskt bra gärna krypa ner brevid min sötnos igen.
han ser ut att ha det så skönt och mysigt..

Ne nu måste jag upp.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0