I hope you waiting

Hallu

Kom precis hem från skolan. Har varit så lat så jag till och med tog bussen.
Ne men ärligt, hade en sån jävla tung väska :P
Och jag tyckte att jag va tillräkligt duktig då jag gick till skolan imorses.

Vet ni vad som står på dagens schema?
Plugg! Ovanligt va?

Ärligt talat så orkar jag inte med det mer,
skulle bara vilja krypa ner brevid Alex och mysa en hel dag!
Men neee, duktig som jag är så blir det ingen avkoppling ännu.

Ska till och med jobba idag.
Orkar jag inte heller men va fan, pengar är pengar.


Ne nu ska jag dra mej till gården och räkna lite matte (!)
Känner idag att även om jag måste plugga så måste jag göra det bland folk.
Har blivit så isolerad och osocial ;)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0