I stand by you

Fredag

Underbar dag tycker dom flesta.
Jag brukade vara en av dom, men denna helgen slipper jag gärna.

Vafan är detta egentligen? Det är fredag!

Det är ju meningen att man ska va ute och träffa kompisar, festa osv.

Men vad i helvete gör jag istället?

Pluggar! Fyfan nu måste jag rycka mej i kragen och det är snart!


Och jävlar vilken Helvetes vecka det är som jag har framför mej

Måste plugga till 3 st prov och sen 3 st inlämningar.
Fyfan rent ut sakt. För det är det enda som jag gjort denna veckan, pluggat!

Jag hoppas verkligen att jag får en lugnare vecka efter det.
Måste verkligen få ta igen tid med mina vänner och Alex.

Jag är trött på att bara sitta brevid och plugga medans alla andra har roligt och slappar.


Dagens tre bästa

1) Ännu en dag fylld med skratt i skolan!

2) Religionlektionen var väldigt givande.

3) En liten stunds snodd tid fylld av mys med Alex.

Dagens tre tack

1) Vissa folk i skolan, Även idag har jag
fått en ap rolig dag som läggs på minnet!

2) Tack för att denna dag snart är över.

3) Tack för tårtan mamma! För även om jag
inte gillar tårta egentligen så va den jävligt god :)



-` v ´- Alexander Nilsson -` v ´-

Vi gör vårat bästa. Tack för att du lyssnar på mej
och försöker att förstå mej. Tack för att du tvingar mej att prata
om saker som jag inte vill prata om. Tack för att du vet när jag menar saker
som jag säger eller inte. Tack för att du är så himla omtänksam och hjälpsam. Tack
för att du är du, på ditt alldesles egna urgulliga sätt. Jag vet att du försöker räcka till till allt.

 

Jag älskar dig mer än allt och försöker verkligen allt jag kan för att
vi ska ha det så bra som vi förtjänar! Tack för att jag får lov att lyssna på dej
och ge dej råd. Tack för att jag får finnas där för dej när som helst du ännu behöver mej.
För att det ska vara rätt så ska det vara du och jag föralltid

Kommentarer
Postat av: Bäffs!

Väffs det lönar sig att plugga, visst du pluggar ju på gården,men du har visst tid att snacka, för det gör du ju samtidigt ibland hehehe =P

2008-04-05 @ 12:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0