Janie's got a gun

Såja. Klockan är 10 och jag är äntligen klar me skolarbetet!
Har både börjat med och gjort klart datorkunskapen idag.
Sen hjälpte jag Alex med hans analys i webbdesign.

Tror jag iallafall att det var..


Jag känner mig ensam.
Har en sån jävla tung känsla i sinnet.

Otroligt arg är jag också.
Kan inte ta det med den som det berör heller.
Så blir bara argare..

Jag är så jävla less på allt. även mej själv.
Hur i helvete säger man någon som är viktigt men man inte vill känna?



Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mår du inte bra Väffs ? du kan få slå mig om du är arg ?vi kan ha fight på gården idag om du vill, bara inte Tommöööööööööö jobbar,Kram !

2008-04-02 @ 12:34:57
Postat av: Tiszle

Livet går upp och ner Vivi. Men du är stark, fortsätt skriva ner dagens bästa..ah du vet vad jag menar. :)
Då faller du inte lika lätt ner i den alltför brandta negativa spiralen som så gärna vill ha dig dit. Stå emot och var stark i dig själv. Du duger precis så som du är...Don´t let the sun cash you falling.
ha det bäst, för det förtjänar du. kram

2008-04-02 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0