Måndag kväll 28/4

Dagen borde ha varit underbar,
men det blev den inte...

Sällskapet har det inte vartit något fel på.
Nej det va endast mysigt att ha syster tid.

Lisa som va så söt när hon hjälpt mej med äpplena förut.

Och jag är helnöjd med min nya väska (den vita, köpte den svarta häromdagen)



Det är bara det att något har saknats i mitt liv idag.
Jag har bara vart nere och ledsen men försökt att inte visa de.

Jag skyller inte på någon då jag vet att det också är mitt fel.
Men nu ska jag försöka sova, alldeles för mej själv. det gör så jävla ont att vara medveten..
Hej


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du kan snacka med mig om det är nått Väffs, du betyder väldigt mycket för mig och jag vill inte att du ska vara ledsen =/

2008-04-28 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0