Måndag morgon 7/4

Alex har precis stuckigt iväg till skolan.
Ska snart göra detsamma.

Eftersom jag anser att jag inte orkar sitta i skolan i typ 3timmar
och vänta på att klassråder (på 20 min) ska börja så slutar jag efter första lektionen.
Som är ett prov. vilket jag är snabba på att skriva. Jammie.

Känns egentligen meningslöst att gå till skolan för typ 30 mins lektion.

Och idag ska jag plugga igen.
Om det är någon son är förvånad så blir jag förvånad för att den är förvånad.
Haha kompliserat :P

Men ska faktiskt ta lite ledigt för en gitarrlektion och för att fixa det sista på cykeln.

Nu måste jag pysa och fixa mej lite.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja! =D

2008-04-07 @ 09:30:18
URL: http://beccellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0