Old fashion way

Dagens tre bästa:

1) Skratten i skolan. Det va längesen som
jag skrattade så mycket och så intensivt.

2) Jobbet. Det va skönt att få lite "avkoppling" från
pluggandet och det är inget minus med trevligt sällskap.

3) Sol. Det va så otroligt härligt att sitta i solen och plugga
idag. Kände riktigt strålarna på ryggen & njöt i fulla drag!

Dagens tre tack:

1) Ledarna på gården. Tack för hjälpen med matten.
Det är bra att ni finns när mina kunskaper är lite ringrostiga! :)

2) Mamma. Tack för omtanken som du jämt visar mig.

3) Vissa personer i klassen. Tack för att jag har fått den roligaste dagen på länge!


UPPMÄRKSAMHET!
Bara så att alla vet så fyller jag år om liten över en vecka!!!



Nyss så fick jag värsta lusten att skriva ett långt inlägg om en viss person med massor av bilder.
Tyvärr ändrades det nu så jag går & lägger mej istället.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Pöjjy

Fan va duktig du är som börjat plugga vivsan :) En annan har två månader kvar och har en hel säck med oskalade potäter :P (ig om du icke förstod mitt galanta ordval) haha

2008-04-03 @ 22:46:21
Postat av: Tiszle

Bra Vivi...:))
Nu e du på rätt väg igen..
Du kommer att vara så stolt över dig själv och det som du nu presterar i skolan. Alla skulle inte fixa det men så är du Vivi också..Vivi fixar..
Ha det bäst gumman.
kram

2008-04-04 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0