Onsdag kväll (2) 16/4

Helluuu

Kom precis hem, har vart ute och cyklat på Alex pärla
.image76
Det va så jävla längesen, skulle nog faktiskt kunna påstå att de va minst 1-2år sen.
Som jag cyklade på det sättet som idag alltså..
Jävlar vad jag har saknat det.

Hade alltid bra benmuskler förut, måste vart därför.
Märkte idag hur jävla kassa dom blivit.
Längtar tills min cykel är klar :)
Vill skaffa en till egentligen, får se hur det blir me de.


Jävlar vad sugen jag har vart på popcorn sen jag vaknade efter vår lilla eftermiddagslur.
Var tvungen att popca lite nyss. så jävla gött.


Dagens tre bästa
Sov stund med Alex.
Alltid lika uppskattat från mig :)

Cykelturen.
Så jävla härligt!

Inga läxor. Idag tog jag
totalt ledigt. Fy fan va gött .


Dagens tre tack
Mammi, som vanligt
för omtanken och allt.

Alex, För utlånet
av din andra pärla.

Majs, För en kort men
rolig stund som vanligt



Varje dag utan dej känns
innehållslös och är inte tillräklig för mig.
Älskar dej mer än vad du förstår.



Caio

Kommentarer
Postat av: Bäffs!

ja du det märktes i backen när ni två ej orkade cykla upp =D

2008-04-17 @ 09:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0