Onsdag kväll 9/4

Gokväll ;D

Klockan är nu 9 och jag har precis pluggat klart matte.
Har gjort 2kapitel idag. Har tagit mej ungefär 5timmar (inklusiverande matpaus)
Härligt det är att få så mycket gjort på en dag, kan alltså ta ledigt från matten imorgon
och sen bara göra ett kapitel på fredag, För att kompensera pluggandet som inte kommer att bli gjort i helgen.
Imorgon blir det bara att skriva rent (och utveckla) muntliga nationella i sv som jag har förberett och sen datorkunskap.
Ska försöka att läsa lite datorkunskap på söndag också så kanske man kan få göra provet nästa vecka?
Jag menar det lär ju inte vara så svårt för en datanörd som mig, mohahaha.

Nog snack om skolan nu!
Fyller ju år på söndag :)
Blandade känslor inför det, vill inte släppa tag om "barndommen" lixom.
Men men, kan ju inte hoppa över min födelsedag.
Egentligen är det rätt bra att jag har haft så mycket i skolan så att jag inte hunnit tänka på det,
Har alltid någon form av "ålderskris" veckan innan. haft sen jag va 14. höhö

På lördag är det i vilket fall fest!
Förfest at moi och sen krogen. Bara massor av trevligt folk.
Ska ta och snacka med alla imorgon om jag kan.
As-kalas ska jag vara om jag får som jag vill!
D-e-l-i-c-i-u-s-e !


Dagens tre bästa
Arbetssätt och lärande prövningen
- är säker på att jag fick ett G i kusen.

Samhällskunskapsinlämningen
- från ig-barn till vg-unge. Jippie!

Alexander Nilsson
- Alltid den bästa. oavsett om du står med eller inte.

Dagens tre tack
S - för även om jag var sent
ute så fick jag min vilja igenom.

Älskling - För att du alltid talar om hur duktig jag är
och stärker mitt självförtroende så jävla mycket! <3

Mammi - För dina fina sms.
Jag älskar dig också!


Jag hade faktiskt velat vara på gården idag.
Men känner att det var bättre att va inne hela dagen idag.

Och jag saknar Sanna så mycket! En Sanna-kram skulle sitta fint sörrö.
Ingen kan krama som Sanna. Men eftersom hon lägger så mycket tid på jobbet
och jag så mycket på skolan så är det svårt att få ihop det. Aja, senast lördag iallafall.

Nu ska jag faktiskt fixa mitt svenska nationella ändå och sen sova.
Hare gött, Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0