Söndag eftermiddag 27/4

Har suttit en bra stund framför akvariet,
Fan va nöjd jag är.

Zoo-nissen hade helt rätt,
Dom gillar verkligen mossa.
Haha stuttsar omkring (om man kan studsa i vatten) som fan.
Det är så roligt att kolla på.
Sötnosar :)


Mitt matte lärare räknade fel på matten.
Han sa att det va två kapitel i veckan.
Jag har gjort det och blir klar med matteboken idag.
(eller imorgon om jag inte orkar sista kapitlet idag)

Så får väll fixa övningar imorgon, måste fortsätta.
Hålla minnet uppe lixom. Jag hatar kapitlet som ja ska börja med..
*suck*


Snart ska ja slänga mej i ett bad med min nya Danielle Steel bok med massor av skum och ansiktsmask
och sen smörja in mej me mina nya krämer. Kommer känna mej som en ny människa sen :)

Får se va som händer efter det.
Puss




Kommentarer
Postat av: pörs

Mitt matte lärare räknade fel på matten? haha hej å hå svenska Ö

2008-04-27 @ 17:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0