Söndag kväll 20/4

Hallu

Dagen började med att jag idag igen var med Alex och jobbade,
Lika trevligt som vanligt, om inte trevligare då :)
Älskar verkligen dej gubben!

Efter jobbet åkte vi förbi mej, hämtade Mammi och sen åkte vi vidare till Svedjeskolan.
Det va loppis där och Alex Mamma jobbar där så det va lite smått mysigt.
Vi kände oss lite utanför bara, jag och min Mammi.
Kände oss lixom inte som "en i gänget"
Som tur så har vi ju alltid varandra, så vi lyckades ha roligt ändå.
Köpte bara varsin Majblomma.

Riktigt loppis blir det på lördag på Ekhagen.
En liten tradis, det ska va jag, bea å mammi.
Får även trevligt sällskap av Chefen och Älskling.

Eftersom Alex skulle städa så drog jag med Mamma hem,
Ringde Bea och drog sedan med henne, linus och hampa ut och cyklade.
Tog också med mej Lady.

Eftersom att Läffe är galen i vatten så skulle ju hon självklart få bada :P
Haha så söt är hon.


Alex ringde så klart och bad mej komma hem till honom och hjälpa honom med städningen.
Snäll som jag är så gjorde jag självklart det.
Inte för att det blev så mycket att hjälpa till utan var mest sällskap.
Efter en stund så drog jag hem.

Ringde bea och då kom dom förbi mej och sen grillade vi och efter det drog alla ut och cyklade.



Riktigt roligt var det, drog till i15 där några hoppade och så.
Jag vågade inte för jag var rädd att pajja Alexs cykel.
Hade ju inte vart så bra.

Tyvärr vet jag inte hur i helvete man lägger in videor här.
Annars hade jag laggt in asgoa från idag,
Både när Bea cepar och när folket hoppar.


Ne nu ska jag dra.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Bäffs!

Hahaha

2008-04-21 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0