Söndag morgon 6/5

Klockan är sju och jag gick upp för nästan en timme sen.
Ush för att gå upp 10 över sex på en söndagmorgon!

Anledningen för att jag gick upp så tidigt är att Alex kommer och hämtar mej snart.
För en gångs skull ska jag åka med honom när han jobbar.
Så nu har jag vart uppe och gjort iordning kaffe och jätte goa mackor.
Lite mys ska det ju vara medans man ändå håller på :)

Och så har det börjat snöa ute!


Cepe min har jag :P Men det va så krongligt att ta kortet för jag höll på att tappa kameran hela tiden :)

image41
When you're standing at the crossroads
And don't know which path to choose
Let me come along
Cause even if you're wrong

I'll stand by you



Ne nu får jag väll kila och sätta i mina linser.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0