Tisdag kväll (?) 15/4

Piercade tungan idag :)
Den är knappt svullen eller något, pratar ungefär som vanligt.
Visst i början va de helt vajsing. men sen så vänjde min tunga sej så nu är det ungefär normaly ^^
Äta gör jag också, ingen jävla Flytande föda här inte!

image75

Dräglade gjorde jag knappt heller. höhö.
Alla snackar ju typ om hur jävla mycket dom dreglade osv.
Men det enda som jag dreglade var 1 liten droppe, när jag skulle svälja efter att hon skruvat åt smycket.


Sen efter skolan åkte vi hem till Alex,
Skulle städa ur hans grejjer ur bilen osv. och det va det sytliaste på länge!
fullt av mögel, högt och lågt. USH USH USH!


Ne nu ska jag sätta mej och kolla över Proud Mary på guran.
Skriver nog sen. Puss


johnossi - party with my pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0