Tisdag kväll (2) 22/4

Nu känner jag mer riktigt duktig.
Eftersom Alex skulle ringa upp mig så vågade jag inte lägga mej ner i fall att jag skulle somna,
Kan nämnligen inte somna om om jag väcks. eller aaa, har i alla fall väldigt svårt för de.

Så jag städade mitt rum istället.
Fixade även tvätten osv.
Jag fattar inte att jag kan ha så mycket kläder,
Rensade skiten för inte alls så längesen och det ser ändå ut såhär
Haha fattar fan inte.


Har tänkt ett tag på att framkalla lite bilder och göra sådär fint som ida gjort.
Det är viktigt att bevara ens minnen. Men jag har lixom aldrig kommit till kritan.
Kan inte välja mellan alla 1000tals kort som jag har. haha
Men nu har jag iallafall börjat :) Blev medlem någonstans och fick 100 gratis framkallningar.
Haha snålkärring är jag, men man får ju passa på.

Nu är jag astrött men kan ändå inte sova.
Hatar verkligen att sova själv. Det är fan det värsta som finns...

Ska iallafall försöka.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0