Tisdag kväll 8/4

Tjing på er :)
Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte pluggat sen jag skrev det sista inlägget.
Ush vad jag har dåligt samvete! Men jag upptäckte att jag hade glömt boken i skolan.
Fy på mig för jag har prov imorgon! Aja, det kan inte hjälpas.

Förut idag så spelade vi golf på gympan. HAHA!
Så tänkte skämma ut mig och emmy genom att slänga ut lite "stå-böjd-med-knäna-raka-armar-och-ut-med-rumpan-kort"






Mohahaha hoppas inte att du blir arg emmsan :)
Notera emmys fina "fooooooour" min (tror jag att det stavas)
Och att bollen ligger kvar på mattan för mig. Höhö
Fanns även ett kort då jag hade skutit iväg hela mattan istället för bollen,
men lag inte ut det. haha. Mattan slog en volt :P


Just nu för tillfället ligger jag här med laptoppen i min säng och glor på min sötnos när han spelar D2,
Han är så fin :)

Ska få han att krypa ner brevid mej och gosa nu :)
så Tjingeling!

image60
Massor av Kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0