Dessa jävla byxor

Letade efter byxor i göteborg idag, tror ni att jag hittade något eller?
Pyttsan!

Det gör jag ju aldrig..
så man får väll ta och kolla efter ett par andra byxer, typ wrangler (stavning?)

Sanna ringde också idag.
Det är tatteri och jävelskap där nere.
Fan va najs, gud vad jag vill hoppa på ett plan dit på direkten!!!
Men hon kommer snart hem och dagen efter drar jag.
Så på måndag blir det fika.
Jag vill ju höra allt om denna Turkey resan!
Och så är Sanna den enda som riktigt kan bota min resefeber!

Imorgon börjar jag 20 i 1. Woho gött!
och efter skolan ska jag ta med Lita till vetrinären, öron skabb.
Hoppas inte att alex har för mycket att göra för att följa med....

Men nu ska jag spela lite.
Tjingeling!


(ps, 6 dagar kvar!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0