Greece!

Det va ett tag sen igen..
Och jag sitter fortfarande med den urusla förklaringen att jag inte orkar när man inte kan skriva på riktigt, det bara cepar!
Men hey, det är as jobbigt.

Men nu ska jag faktiskt försöka skriva ett helt långt inlägg.
Jag har två saker på hjärtat än så länge.
1. Min Blogg design
2. Min resa(!!!)


Så vi börjar med Designen.
Jag är så jävla less på den, det är inte kul att blogga ens när man ser att alla andra har så jävla fina bloggar. Jag blir avis!
Är urtrött på min! Och tror ni inte att jag löser det då?
Jo!
Men eftersom jag är urkass på att trixa med sådant så ska en kompis få hjälpa mej.
Tusen tack till dig!!!

Jag tycker att det är urshysst verkligen!
Så vi ska få se att det blir lite mer ork att stå ut med cp-datorn och blogga när man har en fin design också.
Här har vi Noami blogg:
Blogg.ungamammor.com

Tack igen!!!


Och nu kommer resan!
Vi boka den igår! Ä N T L I G E N !
Zakynthos, jag och Alex, om 2 veckor!
Det är en date!!! ;)

Fan va gött, blev lite orolig att det inte skulle bli av.
Men nu är allt bokat, betalat och klart!

Något jag skulle vilja göra är att åka och kolla på vraket på Smugglers Wreck..
Fan va coolt, jag älskar sådant.
På tal om det, skulle det inte vara häftigt att åka till athen och kolla på alla tempel osv.?
Ojojoj säger jag bara.

Och något mer som är ojojoj är denna bild


Ser ni hur mäktigt det är!?
Om det inte är för dyrt så drar vi med en båtutflykt dit.
10poängare!

Smugglers Wreck here we come!!


Något mer som jag skulle vilja göra är att träffa havssköldpaddorna, Caretta-Caretta.



Det hade också vart en 10poängare!
Den kan bli över 2 meter lång och väga mer än 450 kg.



Hur jävla häftigt är inte det då?
åååh! Vad jag önskar att vi har råd!

Det är det jobbiga med att ha begränsad ekonomi,
Man kan inte göra vad man vill. :(

Men dom två grejerna skulle jag önska mej om jag fick önska mej vad jag ville nu!






Gud vad underbart detta kommer bli!
Så om 2veckor åker vi!
Wohooo! Zakynthos, Se upp för mej!!!


Nu när jag har skrivit så inser jag hur skönt det är att blogga,
det får bli oftare.

Men nu måste jag sluta,
Naomi ska fixa med bloggen.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0