Jeans

Städade min garderob igår kväll/natt,
Bland kläderna alltså.

Hittade massor av byxor som jag har glömt bort att jag hade!
letade dock efter mina sleeetna-söndriga miss sixty.
As fräsha är dom! Men dom är borta, har kollat öööver allt!

Hittade istället 2 stycken andra miss sixty.
Hade totalt glömt bort dom.



Jag har letat i hela stan och knalleland efter ett par nya miss sixty
Men jag hittar inte det någon stanns utom på Carlings.
Där dom bara har två olika modeller.
Dåligt tycker jag, förut fanns dom ju överallt...

Det är den ända byxan som sitter perffa på mig.

Jaja men nu ska jag väcka Alex (A)



Kommentarer
Postat av: Tiszle

Hej, det finns massor av miss sixty jean i Gällstad. Både på Lager 157, och på Blend.

2008-08-25 @ 20:35:57
URL: http://tiszle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0