Mass-uppdatering

Det blev inte bättre med bloggandet för att jag fick ny design, haha!
Men ärligt talat så har jag haft mycket att göra och orden har bara flytigt iväg när jag väl har suttit mej ner för att blogga.
Vet lixom inte vad jag ska skriva om längre.. inget händer ju när man bara går hemma.

I Torsdags var det krogen men tjejerna, Majs och Tina alltså.
Kul som fan var det och full som ett ägg var man!
Inte lite dåligt man mådde på fredagen sen...
Men men det är sånt man får ta!
Jag har vart dum mot kroppen så kroppen får vara dum mot mig.

I Fredags Mådde jag så dåligt så jag orkade helt enkelt inte göra något, gick och lag mej ap-tridigt.
Det blev bara flöt med chips-och-dipp-dieten och med min datorn hela dan typ.

Och idag gick vi upp för att slänga massa skräp vid 9-tiden.
Så nu är det jätte fint i våran källare och i garderoben.
Har ju haft massor av lådor i "min" garderob och det är så jävla härligt nu när allt är borta.
Känns som att det är mycket luftigare att gå in i stället för den gamla inklämda skiten.
En sak som slog mej idag var att gud så mycket trevligare dom som arbetar på bodas återvinnings central än dom på lusharpan är!!!
På lusharpan skriker dom bara på en, även om man gör rätt!
Blir så jävla förbannad och jag hatar verkligen att slänga skräp där!
Men boda är fan en helt annan sak, så jävla trevliga! ..Och roliga!

Som t.ex. jag och mamma gick och frågade en arbetare vart man skulle slänga en stor spegel, Han svarade i 8an.
Både jag och mamma är skrockfulla och ville inte slänga i den, vi trodde att man skulle ställa den i någon barack.
Jag menar hallå! 7års olycka! Det vill inte jag riskera i onödan!! så mycket otur som jag redan har..
Mamma sa till honom att det betydde olycka och han va jätte trevlig och sa att vi kunde ställa den brevid så skulle han fixa det sen.

Hur shysst va inte det då!?

På lusharpan hade dom bara suckat och sen skrikigt att man skulle skärpa sej. typ iallfall..
Ååh, jag hatar verkligen det stället!!!


Killen som hjälpte oss var utlänning och många snackar sån jävla skit om dom..
Men dom är faktiskt lika bra som svenska egentligen.
Jag kanske inte är rätt person att påpeka det då jag har massor av fördommar.
men svenskar och utlänska är lika bra/dåliga. men utlänskas handlingar uppmärksammas mer.

Jag fattar inte varför det ska vara så?
Alla bor här tillsammans, och det är inte rätt att dom som har kommit hit senare än våra familjer ska få mest skit.
För vi är lika jävliga om inte värre. Vi bossar omkring för det är "vårat" land..
Men vadå "vårat"!? Jävla skitsnack..
Jag tror att det beror på att deras uppfostran är så olik våran, på både gott och ont.


Se bara på mitt förra jobb.
Ibörjan ignorerade dom mesta mej för att dom inte ville att hon som var före skulle sluta.
Dom pratade med mig för att dom inte hade någon annan kändes det som..
Men den enda som var snäll rakt igenom var en utlänsk som alltid pratade vänligt med mig och verkade intresserad av mitt svar och inte bara frågade och sen såg ut att lida när jag svarade.

Nu fick jag kanske det att låta hemskt som fan men det va många som var snälla också.
Dom som ignorerade mej var hennes "vänner" om man säger så.
Fast dom blev motbevisade och gillade mej också tillslut när dom märkte hur duktigt jag var och vilken skillnad på allt det var, främst hygienen.



När jag läser vad jag skrev där ovanför om utlänningar så inser jag att jag har vuxigt väldigt mycket det senaste.
Det är nog bra.


Men nu ska jag fortsätta spela! :D
Tjingeling Babes



En liten sak bara,

Jag Älskar dig Alex!
Snart åker vi! Zakynthos here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0