Dröm skorna

Såhär fin blev Emmy idag ^^



gud vad jag vill sätta i mitt löshår igen!
Är så jävla sugen på det.
jag vill ha massaaaaaaaa pengar!


Haha vad roligt vi hade när vi sydde idag.
Majsan var helt cp som vanligt.

Är hon inte söt när hon har snott Emmys löshår och satt dom rakt på hövvet?


Dumhuvve :)

Idag har jag vart i hela knalleland och i hela staden.
Men inte fan har jag hittat ett skit för det?
Förutom skorna då.

Men jag tror att jag fick syn på en cardigan också.
Ska åka med Alex imorgon och kika på detta.
kostade tusen kronor men det var halva priset på dom också.
Jag ska även inhandla mina älskade skor!

Ni kommer få se hur uuuunderbara dom är!
Helt wunderfuuul!
Förälskade mej på stört i dom.

Måste också inhandla hårfärg.
bajsutväxten ska bort.

Nu är ju bara frågan vart dependfärgen finns?
blir så irriterad på att den aldrig finns.
Men överallt finns fan skyltar..
jävligt dålig stil tycker jag.


Men nu måste jag pysa,
ska packa ner min dator och pallra mej till Alex.
Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0