Klumpedunsen

dålig uppdatering igen - jag vet.

men jag jobbade i fredags och sen somna jag såfort jag hade tagit mej till Alex.
I Lördags va det lite av en familje kväll och igår sov jag bort hela dagen typ.
haha ja så vad har jag haft att blogga om?

har börjat få lite panik när det gäller julklapparna.
saken som jag beställde till Sandra, min brors flickvän har inte kommit ännu!
den skickades för 12 dagar sen. hallå eller?
Och så gjorde jag en grej i keramiken på skolan till Micke, Min kusins pojkvän.
vet ni vad som hände med den? Självklart har jag glömt den i skolan som är stängd!
klump!

Så jag får se vad jag hittar på.
Han får nog samma sak som lena, ingbert och margareta..

Ja men nu ska jag slå in lindas paket och hoppa in i duschen,
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0