Kreativitet med Ingbert & Otto

Guuud vad jag är trött.
Har hållt på att snickra på en bänk typ hela dagen.
Och gissa vad Alex gjorde sålänge? SPELADE!
Han som skulle hjälpa mej!

Så jag fick hjälp av dom coola grabbarna istället, Ingbert och Otto.
Men den blev iallafall as snygg!
Ska visa en bild imorgon eftersom jag inte har med kameran.
Man kan fan inte tro att jag har gjort den.
men det enda som dom hjälpte mej med var att såga.

Så det enda som jag har kvar är att slipa & måla.
Men jag lyfter fan inte ett till finger idag,
ska strax lägga mej och läsa ^^


Det blev inte så mycket mellandags rea idag.
Dels för att jag inte har några pengar och så va vi lata.
Men Alex har lovat med en sån där stor, lång, mysig cardigan.
Så imorgon (efter snickreriet) så ska jag ge mej ut och leta.
Och så vill jag till Gina & Hm's Rea.
Lite pengar kan man väll luska fram?
Man får ju skylla sej själv när man inpulsköper 3par stövlar dagen innan julafton. *suck*


Men nu ska jag plocka fram boken igen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0