Rock tema

Nu har jag inte uppdaterat på flera dagar.
för när jag väl vart hemma och haft chansen så har jag vart upptagen.
Så vi tar toorsdagen & fredagen nu istället ^^


Torsdag;


Emmy kom till mig vid 11 och sen drog vi till skolan vid 12 för en Lucia övning,
men det visade sej (efter en halv timmes väntan) att det var nästa torsdag.
så vi drog hem till mig för lite fotografering.
Hon fyller nämnligen år dagen innan nyår så vi håller på att planera en fest.
Festen's tema är glamrock. haha oja vad kul det ska bli ^^
Bilderna vi valde till inbjudningskorten ser ut så här




Det kommer bli asnajs ^^


Men sen drog emmy runt 5 så jag drog till gården för att möta upp Alex,
vi stannade där en stund sen så drog vi hem till honom,
kollade lite tv och trandera sen somna vi.


Fredag;

Alex drog upp mej ur sängen 06.15 (!)
vi hade tydligen försovit oss,
hur fan kan man försova sej så tidigt? usha.
Men men en halvtimme senare var vi iallafall på svedjeskolan för att kolla på lussefirandet där.
När lussefirandet var över så fick jag någon jävla blodsockerfall.
Jävlar vad pinsamt det var.
Höll typ på att svimma, det bara ran svett om mej typ.
alex fick leda mej in i personalrummet, sen fick han leda mej till toan.
haha på väg till toan gick jag rakt in i klädhängarna.
Gud vad pinsamt!!! Jag var helt jävla borta,
såg ingenting och vinglade osv.
Både rektorn och skolsyster fick ta hand om mej :P
Ne ush där kan jag inte visa mej igen.

Men såfort jag mådde bättre så gick vi hem igen.
Väl hemma plaserade jag mej i soffan under täcket
och då tände alex ljus och kom med en bricka med frukost osv.
Riktigt mysig är han när han vill ^^
Jag ääälskar "frukost på sängen" !


Lite senare när Alexs Mamma och Pappa hade slutat åkte vi till Ikea.
Tyckte inte att jag köpte så mycket men det gick ändå på 300kr.
det är alltid så när man köper småsaker.

Kvällen igår var lugn men det behövdes.
gick och lag oss tidigt igår igen, fan vad skönt.


Lördag;


Imorses jobbade jag.
Kom väll hem typ lite i 11.
Sen dess har jag bara softat.
ska lägga mej i ett skumbad med ljud och läsa nu. ^^
Gud vad härligt det ska bli.
sen ska jag städa och spela lite gura, räkna min pengar.
Blir väll att träffa min råttpojk efter det ^^


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0