slö dag

Helluu bloggen.
Började klockan 8a idag och slutade 10 i 9 ^^ gött
så då drog jag hem och slaggade i flera timmar ^^
guud vad skönt och behövligt det var efter gårdagens dramatik.
Sen när jag hade vaknat så drog jag till Alex.
Fixade Annas nya header och sen tävlade jag och min man i internett spel.
Har hittat ett as roligt spel, kolla in det;
http://www.hamsterpaj.net/onlinespel/pusselspel/entangled.html
självklart van jag *host* haha
annars har det väll inte hänt så mycket idag.

Imorgon är det skolavslutning.
och jag funderar starkt på att tatuera mej också,
bara någon följer med.
äntligen ska jag tatuera in min text ^^

obliviscere heri vive hodie et ora pro crastino die
Hodie est haud scio an comne quod habemus

ska göra det vid stjärnorna och så ha massa gnistor runt omkring också.
Det kommer bli prima ^^


Men nu ska ja ta på mej å kila ner te burgerking med Sanna.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0