Tidens springer förbi

Det har vart en sån dålig uppdatering nu i helgen,
men jag har faktiskt inte haft så mycket tid.
Lussenatta höll ju på till 6 på morgonen sen sov jag och alex till typ 3.
efter att vi hade ätit "frukost" och lite så så va klockan redan halv 9.
undrar vartfan den dagen tog vägen alltså.
Ja men det blir så när man går omkring i sömndimma, haha :P

så där va hela lördagen borta,
det kändes som att söndagen var lika dan.
fast då gick jag ändå upp vid 11.
förstår inte detta alltså :P


Gårdagen gick också jätte snabbt,
va i skolan till halv 5 och sen när jag kom hem så åkte vi och köpte lite nya fiskar bara
och vips så var klockan 8a, haha ne vart tar dagarna vägen?
Jag fick en julklapp i förväg av mamma igår ^^
en "muff" till akvariumet! hihi den är nästintill 30cm lång ^^
och mamma och dom som tyckte att min andra muff är stor, den är typ max 10cm.
Mammas 2 muffar är typ 2cm.
Hihi den är ursöööt, har bara rivit upp massa växter som jag snart ska sätta tillbaka.

Det här är en "Muff"



Egentligen heter dom plecostomus


Igår på gympan skaffade jag mej en rejäl bula och något på armbågen.
mamma tror att jag skaffade mej en spricka på armbågen eller något.
jag kan inte räta ut armen, det gör svinont om jag ens försöker.
skolsyster är ju jämt upptagen så det var ju ingen idé att gå till henne igår.
Mamma tjötar om akuten, men orkar inte det.
det tar sån himla tid bara. Så får se hur jag gör imrogon.
mitt huvud kan jag inte ens nudda utan att jag får sprängade huvudvärk.
En kille i min klass skulle tydligen hoppa över mej när jag satt ner
och det visste ju inte jag så jag vände på huvudet och pank fick en park rakt i huvudet.
har nog aldrig åkt på en sån jävla däng, det svartnade verkligen och jag fattade nada.
Jaja allt blir nog bra.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer,
om en stund ska jag iallafall lägga mej i ett bad med min bok ^^


Har ni föresten vart inte på Brandos.se?
Dom har så otroligt grymta skor alltså!
Mina 3 favoriter är

Ed Hardy: Highrise Patent
Iron Fist: Love kills Heel
Iron Fist: Mans Ruin Heel

Dom 3 går på 2100kr
Synd bara att jag inte har dom pengarna.
jävligt synd faktiskt för dom va stencoola,
men det löser sej.


Jag har också fått en utmärkelse av Mia.
Mycket gulligt tycker jag :) tack så mycket



"Motiveringen är:
Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande! Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse...

Så här följer mina nominerade bloggar..

marejnis.blogg.se
annadavidssson.blogg.se
accidentlyinlove.blogg.se
www.metrobloggen.se/naomisliv
saannalicious.blogg.se
Och så Mia

det blev bara 6 stycken för jag kunde inte komma på 2 till.


Men nu ska jag sluta,
badet kommer kallna annars.

Tjingeling!



Grekaland/Zakynthos 2008 <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0