nyårsplanering & mina nya skooor

Emmy fyller ju 18 idag men det blev ingen fest.
Hände lite skit här hemma.

Så nu sitter jag här och töjjer ut mina nya shoes istället ^^
Dom är såååå fina.
Outfit'en bli nog en nyårsklänning som jag hade fär några nyår's sen,
haha kan man säga så? "nyår's och outfit'en" ?
köpte egentligen en svart kjol som jag hade tänkt ha ett linne till.
Men va fan, en svart kjol kan man ha jämt.
Är sugen på klänning och eftersom jag inte hittade någon silvrig så blir det nog den gamla.
Vad spelar det för roll egentligen?

den här sötnosen funderar på att ha mjukis, hihi


men jag tycker att han ska ha tröjjan han fick av mej i julklapp och kavaj.
Över klänningen så ska jag nog ha den där rocken med päls som jag fick av Mia.
Den är ju sååå jääävla saaatans snygg!
Hihi med den och skorna så ser jag ut som en hoe, haha :P
Men det spelar ju egentligen ingen roll vad jag har på mej på kroppen,
för det är all about the shoes.
JAG ÄLSKAR DOM!!!

Men nu ska jag sätta på en film och äta skruvar ^^
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0