Long as i can see the light

Det får mej att fundera..
hur orkar folk lägga ner så jävla mycket energi på saker?

Fatta skillnaden:
Skulle en person som jag inte tycker om eller som jag inte känner säga att jag är dum i huvvet eller liknande.
- Jag hade inte brytt mej ett skit..

Men skulle en  person som jag tycker om / bryr mej om säga  de.
- Då bryr jag mej.


Alltså kan ni hålla på med erat jävla spel och snacka eran jävla skit om mej.
För det rör mej inte i ryggen. Jag tycker bara att det är synd att ni inte kan stå för det.

väldigt synd faktist.

För jag tänker inte börja spela mitt spel med mina pjäser förens ni har tillräkligt med ryggrad i kroppen.
- det skulle vara för enkelt annars.



Men jaja. Imorgon bär det av till Malmö.
Najs liten "roadtripp" med Mädde & Räkish.'


Jag tror inte att man alltid visar hur mycket man egentligen uppskattar sina nära.
Jag försöker alltid visa det.

Men hur lätt är det?
Jag vill visa Sanna, Bea, Pöjjy & Madde
Jag vill visa Mamma, Alex osv

Men det är så mycket stress runt omkring så man kan inte alltid det,
Det finns lixom inte tid till det där ordet tack, eller till den där lilla klappen.
Också det är väldigt synd tycker jag.

Jag älskar er. det vet ni.
Puss

Kommentarer
Postat av: Bänäna

Älskar dig, alltid. Hälsa Malmö! :)

2008-02-05 @ 01:19:41
URL: http://saannalicious.blogg.se
Postat av: Madde.

Tack!
Jag älskar dig :)

2008-02-06 @ 15:12:18
Postat av: Bäffs!

Löv you to

2008-02-13 @ 11:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0