Nu ska jag visa världen

Jag känner mej som en sån jävla datanörd.
Jag sitter på denna (Vanliga) och så har jag min bärbara brevid.
Och på musmattan har jag 2st musar (en trådlös till den bärbara)

Och jag använder båda datorerna.

Omg, nu får jag lägga av!


Men iallafall.

Nu jävlar ska gamla mönster & dåliga vanor brytas.
För jag vill må bra igen.

Jag orkar inte med dessa jävla utbrott som bara förstör och får mej att må dåligt.
Jag vet att jag kan få som jag vill genom att diskutera.

Allt är mitt fel och jag vet det.
Men jag skyller även en liten del på vissa andra.
För det är det som fuckar.

Men, Allt ska bli bra.


Idag har jag jobbat hela dagen typ.
ush å fy. Men pengar behövs stort.


Puss

Kommentarer
Postat av: Bänäna

Nu vet jag inte riktigt om DU sitter vid datorn så är det väll ändå 2 musar och en råttfru? :) pyss

2008-02-24 @ 04:54:48
URL: http://saannalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0