Starry eyes

Det är pinsamt..
Jag skäms.

Det var jag som snacka om hur viktigt det är med ärlighet,
med uppriktigthet & tohet.

Jag tycker att jag har gjort väldigt fel,

men inte för att det syns på dej att du bryr dej.
Men jag tror att du gör det.

Jag hoppas att det inte förstör något bara,
För om man är så misstänksam (?) så man gör så..
Så vad händer nu då?


Fast ändå på något sätt tycker jag att det är lite gulligt.

Visst inkräktande.. Men gulligt :P

- De
t visar att du bryr dej lixom.
Jag tycker att man ska få vara svartsjuk (?) i lagom mägnd.

Från och med nu så är det uppriktighet som gäller
till 110%
Inte ens en liten vitlögn sörrö.


Jag tänker inte ta en sån stor risk.


Jag blir ledsen av att tänka på det.
Jag tänkte mej inte för, det bara hände.
Gammal vana, brukar ju inte behöva tänka på vad jag skriver & till vem.
Jag trodde faktist att du gjorde likadant.


Rätta mej om jag har fel.



Att man kan veta vad en annan person känner & tänker bara genom att se dens ögon.

Äntligen, jag börjar kunna känna som jag gör på andra
Jag har alltid velat kunna göra det på dej.
Men jag har alltid haft problem med det, aldrig kunnat "tyda" dej.


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0