Bad moon rising

Egentligen så bryr jag mej inte.
Och det är helt sant.

- Så ärlig va det längesen jag var, det känns för jag fick lixom den känslan i brösten när jag tänkte det

Men jag blir därimot lite irriterad.
(somliga skulle sakt att det är för att jag bryr mej. Men nej så är det inte.)

Jag blir irriterad för att man orkar lägga ner energi,
För att man beter sej om en 13åring
Och för att man måste kolla alla mina sidor 24/7

Mitt liv är mitt liv. och jag ex bloggar för att få ut mej känslor när det blir för mycket
och för att mina närmaste ska förstå hur jag tänker när jag inte hittar ord att prata om det.

Sen visst, vill ni läsa om mina tankar, snoka runt bland mina sidor och Spana mina bilder.
Så varsegod! Jag visste inte att ni brydde er så jävla mycket.
För det gör inte jag. Tycker bara att det är barnsligt.



"Skaffa dej ett liv nu när jag nyligen tog ditt"




Månadens trögaste är Emmy, Grattis!
(Jag är vegetarian) och så idag när jag tog sallad så vräker hon ut sej:
- Ush, varför äter du sallad?

Öööh, jag är vegetarian. Det är en stor del av min mat typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0