Dance with the devil

Så nu har jag slått mitt rekord i besökare på bloggen.
Hela 114 stycken kollade in inlägget den 28onde.
Mohahaha



Povet gick skit idag,
Klant Vivi glömde ju totalt bort det och fick sitta och plugga på lunchen.
Fyfan.. Jag har ju G på allt annat i kursen förutom 1 prov.
Va fan kan 1 prov spela för jävla roll. Fan det är i ett karaktärs ämne.
Bara för att jag fuckade 2 frågor

"Vad är reglerna för övertid?"
och "Var ligger dygnsvilan?"

Svar: Vem fan bryr sej
Fråga: Vad i helvete är en dygnsvila?


Ush! Man blir så jävla trött på skolan ibland..



"Ring när som...
Även om det handlar om att du slog lilltån i en byrolåda
- för sånt kan oxå göra ont..
."


Vivi says; Tack. du vet att du kan göra samma.




Och så saknar jag Marina som fan..
Det är aldelles för lite systertid för jävelskap nu förtiden.
Mohaha! Vi hittar alltid på så jävla mycket jävelskap.



Ne nu ska jag lira gura. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Bänana

Lyx att kunna ringa någon när man slår i lilla tån, en annan skriker som jävlar anamma när det händer!!!! but hey It is just.. me ;P , / Licious

2008-01-30 @ 22:07:00
Postat av: Mad.

xD

2008-02-03 @ 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0