Gomenasai

Det är ju ett nytt år,
Det är hög tid för att förlåta, tid att gå vidare..

För att överhuvudtaget kunna se framåt måste jag lägga all gammal skit åt sidan.
För vem fan bryr sej om vad som hände sist?
Inte en jävel.

Det är bara jag som ältar det för mej själv.
om och om igen. som just nu.

Men vad förändras? inte ett skit.
Jag kan inte förändra det förflutna.
Det måste jag lära mej.

Jag hatar spöken från det förflutna.
Jag hatar tankar, känslor & minnen från det förflutna.

Inte bra minnen alltså, dom gillar jag.
Men dåliga minnen kan fara långt åt helvete.


För jag Älskar dej Alex.


Jag orkar inte se problem något mer,
Utan jag vill se lösningar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0