I'm never gonna stop..

.. Falling in love with you.


Har ni inte tänkt på hur härlig första gången är?
Och nej marina, jag menar inte första gången man har sex med någon!

Utan bara
första gången över huvudtaget.

typ första gången man kysser en speciell person, första gången man blir presenterad som "flickvännen"
eller första gången han/hon säger "jag älskar dej"

Underbara ögonblick baby.

Kan det bli  första gången en gång till?
Jag menar.. Det är fjärde (?) gången.
men det måste ju ändå kunna bli en fjärde första gång?

Äsh jag vet inte. Men för mej är det så iallafall.
För denna gången du sa att du älskade mej var nästa lika underbar som "första första" gången.


Man känner sej så speciell

"Det här är min flickvän"
.. Typ




Oja Alex, jag älskar dej. I hög grad.
Du är speciell för mej, Det har du alltid vart,
Ända sen första gången älskling.
Och det kommer du alltid vara.


"Jag äger ditt hjärta, Det har du alltid gjort.
Och utan hjärta kan inte kroppen fungera"



Jag vill lixom visa heeeeela jävla världen vad du betyder för mej.
Det är omöjligt.

Jag är så jävla trygg med dej, vi klara allt älskling.
vi är speciella.


Say it's true
There's nothing like me and you
I'm not alone
Tell me you feel it too

Kommentarer
Postat av: Bänäna

jag blir så jävla glad när jag vet att du är lycklig. ps! Gillar ni varandra idag? :) hihi..

I love u so much words can't describe.

2008-01-22 @ 01:41:16
Postat av: Marina

Förstår precis vad du menar och hur du känner. Har lite dåligt samvete att jag inte kunde dela din lycka innan, men kände mej så ensam och övergiven. Även afst jag inte var det. Men du förstod.. Som alltid syster.
Gud vad jag älskar dej!

2008-01-22 @ 21:06:41
URL: http://mariinah.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0