La - La - La - Love

Vill bara säga att. Jag är glad för våran andra chans.

Mmhm.. eller tredje, fjärde kanske. men vem håller räkningen ;) Mohahaha

Du gör allt så mycket lättare.
Saker som jag tycker är jobbiga är ingenting när jag vet att du finns där.

När vi sover på nätterna.. jag känner mej trygg i din famn.

Inte alls som förut, jag känner inte samma känsla av jagande.
Nu kan jag sova lugnt utan min sömnproblem.


Gash du va så söt inatt älskling!
Du låg å tjötade om dina jävla tidnigar osv. jag älskar sömnprat.
Jag kunde inte låta bli att skratta åt dej, lite smått rädd att jag skulle väcka dej bara.


Du har blivit så annurlunda imot vad du var förut, Men visst jag älskar den gamla Alex åxå.
Men det känns mer som om det är vi nu. Inte du å jag utan vi.
Förstår du skillnaden?


Ibland behövs det något dåligt för att man ska kunna uppskatta vad man har.
Vi hade tur å hade det innan vi blev tillsammans igen. Tur i oturen.

För jag tror inte att vi hade haft det såhär bra om inte "det där" hade hänt.
Visst det tär fortfarande på mig lite.
men man får lära sej att lägga det åt sidan. Du vet hur jobbigt det är.

Och jag tror faktist att du förstår.
Du vet att jag försöker skita i det.

Du vet väll att jag försöker att skita i alla andra?
Du vet väll att jag försöker att skita i sms, samtal, msn osv?
För det gör jag.

Jag tänker inte låta sånt skit fucka detta.
Det är för bra denna gången. Du är för bra denna gången

Ibland när vi ska sova och du håller om mej...
älskling.. Det känns lite som att jag ska explodera.
Att alla känslor å tankar inte får plats lixom.

Jag vill så gärna berätta för dej hur mycket du betyder.
vad jag känner å tänker. jag vill verkligen berätta allt, Ge dej allt.

Men jag kan inte sätta ord på det!


Så;
"Jag tycker om dej hundra gången runt jorden, men egentligen är det obeskrivligt"

Jag vet att du kommer ihåg, vet du hur glad jag blev?

Du är den finaste älskling
Jag kan sitta å skriva massa, men jag får ändå inte sakt vad jag vill.
Jag älskar dej, du lyser upp min värld.

Har du någon anning om hur glad jag blev i onsdags?
- tror att det va onsdags

Jag hade tänkt på det länge,
men jag vågade inte. väntade lixom på dej.
Trodde inte att du va redo för det.
Visste inte om jag själv va de


Men om vi ska snacka explotioner så ska vi inte snacka om dagarna innan.
För då känndes det verkligen som att jag skulle sprängas sönder.
ända ut i finger topparna. Jag ville så gärna tala om för dej.
Å så blev det bara så, och det blev bra.


Detta inlägget va kanske lite osammanhängande,
Men det jag egentligen ville ha sakt vara att;

Du lyckas alltid att sno mitt hjärta
Behåll det, Du får hela
För utan dej är det halvt ändå.


Jag älskar dej helt enkelt.
Du
betyder rätt mycket gubben. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0