Live and let die

"En fjärils vingslag kan leda till en tornado"

Jo de e sant, du är fjärilen
lika vacker.
Jag är tornadorn
Stormar omkring me mitt humör å river upp rötter.

Våra rötter


Fy dej Vivi.. Fy dej



Perfektion.

Visst det låter bra. Men är det verkligen det?
Om allt nu är så perfekt, då har man ju inget att kämpa för?

Om allt vore perfekt vad är det då för mening?
Varför ska man göra dom där jobbiga sakerna,
dom som gör en till en bättre människa när allt omkring en är perfekt ändå?

Nej jag bojjkottar perfektion.

"Ingen kärlek utan bråk" "ingen rök utan eld"
Det heter ju så utav en anledning.

Jag gillar att kämpa.
Sålänge som det är värt det.

Jag vill inte ha allt serverat på ett silverfat!
då tröttnar jag.




Och Idag gör mina magkatter (magkatar eller hur det stavas) uppror.
Dom jävlarna hoppar omkring a la hälvete.

Dom har gjort uppror i flera veckor iofs. men idag är det verkligen förjävligt.

Jag mår illa om jag inte äter,
Jag mår illa om jag äter.

Kan dom aldrig bestämma sej hur dom vill ha de eller inte.




Och så nu till lite kärlek.
Blev lite deppigt där uppe känner jag

Alexander Nilsson
Jag älskar dej


You make my whole world shine

Ärligt talat har jag inget mer å skriva om det just nu.
Tycker att det säger till räckligt. Saknar dej.


Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0