My baby shot me down

Ibland kan jag inte låta bli att psyka mej själv..

Hört talats om karma?

Jag är rädd för det.
Jag är rädd för att få tillbaka all skit jag har gjort.

Min största mardröm är något som jag själv har utsatt andra för.
Karman skulle krossa mej totalt.

Jag psykar mej själv just nu med tanken lite smått.
Fast än jag vet att det bara slutar kattastrof då.

Jag måste lära mej att lita på vissa.
För annars kan jag lika bra lägga allt åt sidan.

Om jag inte lär mej..
Då sårar jag mej själv, igen.


Ärligt talat så saknar jag Marina,
Jag skulle behöva dina tröstande ord just nu.
Du skulle veta precis hur jag kände, vad jag behövde.

Kommentarer
Postat av: Mia

Lilla gumman!
Du får inte gå omkring och oroa dig för det som ännu och kanske aldrig kommer att inträffa. Visst kan den karmiska ordningen slå tillbaka på en..hårt. Men man lär sig. För allt som sker..sker av en större mening. Oftast en mening som kan vara svår att se och förstå till en början. Men som senare blir en självklar insikt som gör en till en bättre människa. Det är de klokaste själar som får de svåraste liven..För att lära!! Det tror jag iallafall. Jag vet att du besitter en vacker och god själ. Så Vivi - oroa dig inte utan lev idag!! Och försök koncentrera dig på de små tingen i din vardag. Tänk ut minst fem saker som är bra med dagen och skriv ner dem..Det kan vara att t ex: solen skiner, jag orkade gå upp imorses, idag har jag tränat..osv..osv. En positv dagbok.. Jag förde en sådan när jag mådde som värst. Det var svårt att komma på nåt att skriva till en början men det ger sig...Kom ihåg att vi är många som bryr oss om dig!! Du är inte ensam..Våga släpp in människorna som vill finnas vid din sida , även i motgångar..
Ha det bäst.. kram.

2008-01-17 @ 12:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0